Kargo ve Sipariş Sevk Koşulları

İnternet sitemiz üzerinden yapılan alışverişlerin kargo hizmeti  Yurtiçi Kargo ve anlaşmalı olduğumuz firmalar tarafından Türkiye'nin tüm illerine sunulmaktadır.

İnternet üzerinden sipariş ettiğiniz ürün 2-4 işgünü içerisinde anlaşmalı kargo şirketlerimizden birine verilecektir.

Siparişiniz kargoya verildiğinde email ile bilgilendirileceksiniz.

Kurulum gerektiren ürünler size en yakın Teknik Servis’e sevk edilmektedir. Teknik Servisimiz ürünü sorunsuz teslim aldığında sizi sipariş esnasında vermiş olduğunuz telefon numaranızdan arayarak kurulum ve sevkiyat işlemlerini sonlandırmak için randevu talep edecektir.

Siparişinizin ödemesini tamamladığınızda son sayfada siparişinizin sevk edileceği teknik servisin bilgilerini görebilirsiniz. Bu bilgileri not alınız. Servisimiz ile sizde irtibata geçebilirsiniz.

Küçük ürünler (küçük ev aletleri, kettle, çay makinesi, mikser, su ısıtıcısı,..vb.) Yurtiçi Kargo ile sevk edilecektir. Sevkiyatların yoğun olması durumunda farklı kargo şirketleride kullanılabilir.

Aynı sipariş içerisinde hem kurulum gerektiren hem de küçük ürün bulunursa ürünler bölünerek farklı kargo şirketleriyle sevkiyatlar gerçekleştirilebilir.

Tüm kargolarınızın durumlarını Siparişlerim bölümünde ilgili siparişiniz içerisindeki kargo takip linkinden takip edebilirsiniz.

Herhangi bir sorunla karşılaşmamak için ürününüzü, teslim aldığınız anda kargo/servis yetkilisinin yanında açıp birlikte kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer ürününüz kargoda zarar görmüş ise ürünü teslim eden kargo yetkilisine rapor tutturarak iade etmeniz gerekmektedir. Sorunu yetkili servisimiz tespit ederse gerekli işlemleri kendiside başlatacaktır.

Teslimat alanımız Türkiye sınırları dahilindeki tüm illerimizi kapsamaktadır. Yurtdışına teslimatımız bulunmamaktadır. Aldığınız ürünün/ürünlerin niteliği ve boyutu fark etmeksizin internet üzerinden yaptığınız tüm alışverişlerde kargo ücretsizdir.

Teslimatlar, sipariş ettiğiniz ürünlerin stokta bulunması ve ödemenizin eksiksiz alınabilmesi halinde yapılabilecektir.

Siparişinizin size belirtilen sürede teslim edilmemesi halinde  444 0 121 numaralı telefondan müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilir, anında bilgi alabilirsiniz. E-mail yoluyla bilgi almak isterseniz destek@awox.com.tr mail adresine iletişim ve sipariş bilgilerinizi de ekleyerek mesaj gönderebilirsiniz.